forever-and-ever

Alla inlägg under januari 2011

Av Ebba&Danielle Folkesson&Bergstrand - 19 januari 2011 16:53

Hejhej

det var en bra beskrivning. men du glömde lite saker (tur att jag minns då  ) haha!!  jag ska försöka berätta det ebbs glömde.

när vi var hemma hos mig kom en annan tjej in i mitt rum efter den där killen kom in han hete simon typ. ja hon tjejen julia hon bara kom in och såg på oss sen sprang hon ut skrattande och skrek FJORTISAR!!!!!!!!!!!!! haha. sen när vi var hemma hos ebbs så spelade vi ps3 och gjorde flum videos (ni får fråga ebbs om hon vill lägga ut dom ((och mig))) sen sjöng singstar sen blev vi så trrötta och flumiga att vi rapade till varje låt!!!! och sen danade vi. hahaha sen sov vi väll? haha ebbs du får säga till om jag har glömt något eller förklart dåligt...

puss//dannie

Av Ebba&Danielle Folkesson&Bergstrand - 18 januari 2011 20:56

Halloj :D 

Det är Ebbs som skriver till er ;) Jag ska försöka skriva om vår fjortizz-kväll men Dannie får säga till om jag missar något.. Då börjar vi !

Dannie kom hem till mig kl 5 ( jag stod i duschen så hon fick vänta en stund :P ) så flummade vi lite på datorn en stund innan vi börja med sminkningen. Sedan var det då dags för sminket.. Vi fick lite dampanfall ( what a surprise -.-' ) och började hoppa runt på golvet och skrika: minifjortisar! Hahaha sen fick vi en lätt flabbattack. Sminket tog nog typ en timme att "lägga på" sedan märkte Dannie att hon glömt sin tandborste hemma sååå vi tog på oss våra outfits och trampade hem till henne. Det är nu det "flabbattackroliga" börjar.. Vi kom hem till henne och hennes mamma började flabba lite lätt    Men när vi skulle upp till Dannie's rum så kom hennes stora syrra ner med typ 6 kompisar i släptåg :O Jag bara tänkte: "Gå bara vidare" men då såg jag det hemska.. Först i ledet gick en kille som gick i min paralellklass *flämt* , jag blev så chockad att jag höll på att trilla ner för trappan   ( som tur var gjorde jag inte det ). När vi kommit upp på rummet berätta ja för Dannie om honom och efter typ en sekund banka Dannie's syrra på dörren och skrek: Dannie det är en kille här som du inte träffat, du måste säga hej! Dannie flög till dörren och höll för och skrek : Neeej, ni får inte komma iin ! Syrra: Varför då ?? Är ni nakna ?? Dannie : Jaaaaaaa! Ebbs : HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD

Jag höll på att bajsa på mig så roligt det lät xDDDDD Jag trilla seriöst nästan ner på golvet så mycket jag skrattade .. :P Då hörde vi en mörk målbrottsröst: Ska jag öppna dörren ?? Ebbs och Dannie: Neeeeeeeeeeej!!! Syrra : okej ni får 3 min på er att klä på er.. Shiet, vad vi flabbade    Men när de kom in efter 3 min var det en annan kille ( jag höll på att dö av lättnad ) som kom in. Han tittade skrämt på oss och sa hej . Haha vi skratta lite till och sa hej sen satte vi på musik och satt och prata några minuter sen stack vi hem till mig igen och när vi skulle gå sa Dannie's syrra: Vart ska ni ? , Dannie: Till Ebbs.. , Killen som sa hej : Så ni kom bara hit för att dansa lite ? , Jag: Jupp!!! Sen stack vi xD

* Fortsättning följer*

Puss // Ebbs  

Av Ebba&Danielle Folkesson&Bergstrand - 18 januari 2011 19:36

Hejhej!

idag var det skola igen men lite kortare dag! me like!   vi började kl 9.00 med klass tid. sen hade vi so... tråkigt men lite kul...    sen hade vi no tror jag. och sen hade vi lunch. asså det var världen äkligaste lunch idag någon fisk på spett med paprika och potatis och sås det var så sjukt äkligt att jag höll på att spy!!!  sen hade vi engelska det var kul för vi fick jobba med text book. sen slutade vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så himla skön dag asså! nu siter jag och gör engelska... :( har lite black out om vad jag ska skriva   men jaja ska forsätta med engelskan nu. jo vi ska sälj akakor nu i skolan :( riktigt bull shit! haha hejdå

puss puss //dannie      

Av Ebba&Danielle Folkesson&Bergstrand - 17 januari 2011 16:24

Hej!

Idag var det skola då. Jag går på europaporten i malmö och ebbs går på lindeborg i malmö. vi träffades första gången på dansen. och sen började vi på samma skola kulladalsskolan. vi gick där till 5:an och sen bytade vi skola. vi träffas förtfarand och har väldigt kul tillsammans. men ja... idag hade vi so sen sv sen hade vi språk sen hade vi lunch sen matte och sen elevens val. man kan välja mellen 4 olika saker studio studio (göra läxor och sånt) idrott, matlagning och dator kunskap. jag valde studio studio så slipper man göra så många läxor hemma. jag kommer ladda upp lite bilder från i lördas men det tar lite tid ni vet pallar inte...    nu ska jag göra engelska och spanska därför rubriken   (haha)

puss//Dannie    

Av Ebba&Danielle Folkesson&Bergstrand - 15 januari 2011 23:12

     Ebbs big bazzomas! :O   Dannie var tvungen att ha med denna :P   Idominsalva!! :)              * Flämt *    Puuss på diig! <3   Fiskmun xD      Ebbs alla b:håar.... 

Av Ebba&Danielle Folkesson&Bergstrand - 15 januari 2011 23:04

Ja nu har vi landat från vår långa flygtur vi har landat här på bloggplatsen! Hoppas att ni är lika exited som vi är!  Vi är två tjejer som är skitbra kompisar så vi bestämde oss för att skapa en blogg :D En gång i månaden ( vi försöker :S ) träffas vi och har en fjortizz-kväll och bilderna och videorna lägger vi upp här    jahapp, just nu har vi en fjortizz-kväll så bilderna kommer upp senare...

puss puss // Ebbs och Dannie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Girls just wanna have fun!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad är bäst att göra på fritiden?
 dansa
 läxor
 kompisar
 musik
 shoppa
 scouter
 tennis
 vollyboll
 sjunga
 datorn
 tv
 spela spel
 annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards